Pagina's

2011-09-03

Plannen, studeren, wat ga ik beter doen ?

Hallo bloglezerrr, Maandag ga ik mijn boeken halen en vast mijn nieuwe mentor/mentrix zien, en dan dinsdag begint school weer.
Ik dach dat het nooit meer ging beginnen, maar dat doet het jammer genoeg wel.
Vorig jaar ging ik net aan over, eigenlijk zou ik naar het VMBO gaan, maar ik werd later gebeld dat ik toch HAVO mocht gaan doen.

Ik had het vorig jaar ook flink verpest! In het begin van het jaar ging ik alleen maar een vriendin helpen met haar school, terwijl ik het eigenlijk net zo hard nodig had.
Daarna ging ik meer me best doen en haalde ik alleen 7, 8 en hoger.
Aan het einde van het jaar ging het weer super slecht ik ging alleen maar naar de stad, en ik wou alleen maar lol maken.

Dus dit jaar moet ik het echt anders aanpakken, want mijn planning van vorig jaar was echt om te huilen.
Mijn eerste agenda had ik helemaal verknutselt tot iets wat echt onnodig was, en mijn tweede agenda raakte ik kwijt :(.

Wat ik nu ga proberen is;
-Geordend proberen te werken/leren

-Minder lol (het klinkt heel saai, maar dit gaat me meer helpen in de toekomst)
-Harder leren voor toetsen, vorig jaar leerde ik niet echt heel soms deed ik keihard me best alleen dat is niet genoeg.
-netter omgaan met spullen.



Kus

2 opmerkingen:

  1. Had ik ook moeten doen vorig jaar, maarja, ik zit nu ook op VMBO ipv Havo.
    succes in elk geval. Je blog ziet er goed uit!

    *ik ga je volgen, volg je mij ook? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien als je dit jaar je best doet dat je weer op havo komt ?

    Xoxo lente

    BeantwoordenVerwijderen

Naam:
Opmerking: