Pagina's

2011-09-04

Mijn hoofd is leeg

Ik hou echt niet van zondagen, alles is bijna dicht, en ik moet opruimen.
We hebben allemaal een bepaalde taak in huis wie wat moet opruimen :(.

Mijn hoofd is vandaag echt zo leeg als ik weet niet wat, echt balen vooral omdat het morgen weer een schooldag is.
Ik ben niet echt nerveus voor school maar, ik weet niet het is de eerste schooldag.
Ik weet bij wie ik in de klas zit en in welke klas ik nu zit vorig jaar 1G nu zit ik in H2c.

We hebben ook zo een pas met je foto erop en die wordt pas om de 3jaar vervangen !
Echt dom, het is zo een afgrijselijke foto, en telkens als ik naar de mediatheek ga moet ik het laten zien.
Me haar was die dag enorm pluizig en het lijkt net als of ik in een soort badjas zit.
Gelukkig wel nieuwe klassenfoto's, want die van vorig jaar was nog erger dan me pas foto!

Maandag dan post ik wel een nieuwe OOTD(outfit of the day) voor mijn eerste schooldag. Bij 25 leden doen we een give-away.

De nieuwe header is nog steeds in the making, en ik zal wel 15 september een kleine sneek  peek weg geven, want op 20 september( het begin van de herfst) gaat de header officieel op de site staan, en nog wat over de reacties op onze site, dat vind ik echt super leuk, en heel positief, echt heel erg bedankt :).

Maandag avond post ik over de nep-wimpers, deze keer gaat dat wel echt gebeuren!
Ik ga maar alvast opruimen,



Kus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Naam:
Opmerking: