Pagina's

2011-09-04

GOSH ON STAGE.

Ik (Lente) ben laatst even bij de Kruitvat geweest en er lagen in die bak allemaal afgeprijsde producten van GOSH.
Normaal koop ik nooit zo veel van GOSH omdat je erg veel betaalt voor de kwaliteit die je er voor terug krijgt vooral met de nagelakjes. Ik heb in totaal 8 GOSH producten gekocht en vandaag ga ik jullie de vier GOSH ON STAGE lipglosjes laten zien.
Ik heb nummer 100, 105, 101 en 103
De licht bruine/goude de blauwe de licht paarse en de witte!
Toen ik het zag spraken die kleurtjes me niet zo aan maar ik heb ze toch gekocht.
Toen ik ze thuis uitprobeerde waren ze echt super mooi het zijn hele fijne glosjes
en ze ruiken ook super lekker!
In nummertje 100 zitten mooie blauwe witte paarse glittertjes.
Als je in het licht naar je lippen kijkt geeft het glosje echt een super mooi effect.
De lipgloss plakt niet de hele tijd aan je lippen want daar heb ik echt een hekel aan.
Toen ik ze rechtop ik mijn stach heb gezet, ben ik er wel achter gekomen dat het lijkt of er al heel veel uit is.
Dus ze zijn niet optimaal gevuld.
Het aanbrengen gaat trouwens wel super simpel.




Voor de rest zijn het gewoon hele fijne glosjes om mee te nemen in je tas.
Product: 8.5
Verpakking: 8
aanbrengen: 9
Prijs: ik heb ze in de uitverkoop gekocht voor maar 1 euro per stuk !!
Maar normaal zijn ze ongeveer 8,50 per stuk




5 opmerkingen:

  1. Ze ruiken wel lekker maar ik vind ze persoonlijk wel een beetje té plakkerig.

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het is natuurlijk wat je zelf lekker vind qua hoe plakkerig je lipgloss is. :)

    xoxo Lente

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow voor 1 euro is het inderdaad wel het proberen waard!
    Haha ik ben best benieuwd naar hoe een blauwe lipgloss er nou precies uit gaan zien eigenlijk (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is niet vel blauw.
    Het is meer transparant met een lichtblauwe ondertoon..
    En dan nog met blauw en witte glitters erg leuk effect !!
    Ja 1 euro was spot goedkoop heb nog meer producten voor 1 euro gekocht alleen die moet ik nog revieuwen ..

    Xoxo lente

    BeantwoordenVerwijderen

Naam:
Opmerking: