Pagina's

2011-09-03

Agenda

Hallo, wat ik eerst nog wil zeggen is sorry, omdat ik zou posten hoe je nep-wimpers kon schoonmaken, maar daar is uiteindelijk niks meer van gekomen.
Echt balen, maar hebben jullie het dan liever in video of in plaatjes?
Lente kreeg net haar agenda binnen, en het was echt heel jammer, de agenda datums klopte niet.
De agenda begon in januari 2012!
Dus ik ben met Lente naar het winkelcentrum geweest en zij heeft daar dezelfde agenda gekocht als die van mij.
Ik ga mijn agenda maandag posten als ik aan het kaften ben, Blèh!
Ik haat kafte, ik vind het echt verschrikkelijk. Het leuke eraan is, is dat ik het waarschijnlijk ga doen met Lente.

Dinsdag meteen de eerste les al, en nu krijg ik ook Duits, en muziek valt weg :(.
Ik heb ook meteen weer 6 uur! Op woensdag en donderdag heb ik 5 uur en op vrijdag 4.
Dat is altijd zo in het begin van het jaar, er valt heel veel uit gelukkig.


Kus

1 opmerking:

  1. Ik denk dat video handiger is (:

    Succes met je schooljaar!
    Ik hoop dat je het dit jaar wat meer georganiseerd krijgt ^^.

    &leuke blog heb je :3!

    BeantwoordenVerwijderen

Naam:
Opmerking: