Pagina's

2011-11-25

EAU THERMALE avène

Je kent het al of je ken het nog niet. Wat ik wel weet, is dat ik fan ben van de nieuwe avène lijn.
Ik ga een aantal producten met jullie doornemen en vertellen wat ik er van vind.
De EAU THERMALE avène is vooral bedoeld voor mensen met een gevoelige huid voor mensen met exceem is dit ook een heel goede uitkomst.

Elk product bevat het Thermale Water uit de bron avène met kalmerende, verzachtende en anti irriterende eigenschappen. Eerst was ik dit helemaal niet aan het uittesten, maar doordat mijn moeder het na twee keer gebruikt te hebben er allergische reactie's op had. Heb ik de producten van haar overgenomen. Het waren heel wat producten dus ik vond het een goed idee om dit voor de site te gebruiken.
Dat mijn moeder er niet tegen kan wil natuurlijk niet zeggen dat het een slecht product is!




Dit is 'water spray' met avene water.
Ze zegggen dat het kalmerende, verzachtende en anti-irriterende effecten geeft.
Je kan het ook voor heel veel verschillende doeleinden gebruiken.
- na verwijderen van make-up
- bij roodheid in het gezicht
-na epileren
-bij jeuk
- in de zomer
-na het sporten
- bij zonnebrand
Je kan er dus alle kanten mee op alleen helpt het echt?
Toen ik het voor het eerst gebruikte werkte het echt heel goed.
Ik gebruik hem vooral naar het sporten of na het verwijderen van make-up.
De roodheid wordt zichtbaar minder en het frist je echt op!
Ze zeggen ook dat de eigenschappen van het huidoppervlak verbeterd dat heb ik niet zo ervaren, maar het is gewoon een fijne spray voor een geirriteerde huid.
Het zit in een handige fles, je kan het makkelijk meenemen in je tas.
Als je het ongveer 20 centimeter van je huid sprayt krijg je een lichte sprankel van het water op je huidt.



Deze Gentle Cleanser heb ik niet van mijn moeder overgenomen. Want deze had ik gewoon voor mijzelf gekocht, omdat ik het het altijd fijn vind om onder de douche even mijn gezicht te reinigen tegen puistjes en rode plekjes op je gezicht.
Ik heb al veel soorten 'face cleansers' gehad maar dit is wel mijn favoriet.
Er zitten geen scrub deeltjes in het is gewoon een echte pure creme.
Je neemt een pompje en wrijft dat met ronde bewegingen op je gezicht. Je hoeft het niet in te laten trekken je kan het meteen afspoelen.
Je huid voelt daarna lekker gehydrateert aan!
De verpakking vind ik erg hygiënisch.
 Het is een pompflesje, dat is uiterraard ook handig voor onder de douche zodat er geen damp of water bij je cleanser komt. Waar ik mij weleens aan irriteer is als je een dure creme hebt en je krijgt hem niet helemaal leeg, bij deze fles heb ik dat niet hij is nog voor 1/10 gevuld bij mij en hij is straks helemaal schoon op.



Deze twee hydraterende creme's
Vind ik heel erg fijn.
Ik fiets elke dag een lang stuk naar school langs drukke auto wegen en met al die viese gassen heeft mijn huid heel wat te voorduren.
Het is dus erg belangrijk, dat je goed dagcreme smeerd zodat je huidt wel gezond blijft.
De structuur van deze creme's vind ik erg fijn niet te waterig en niet te dik.
Vooral als je een droge huidt hebt zoals ik zijn dit hele fijne creme's.


Dit zijn de producten die ik al had uitgetest. Ik heb nog heel wat producten liggen dus er zal snel weer een nieuw revieuw over Avene online komen.




De prijzen durf ik niet zo te zegen het is bij elk verkooppunt en op internet anders.
Ik heb het bij de apotheek gekocht, daar lagen de prijzen tussen de 10 en de 30 euro.

xoxo Lente




































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Naam:
Opmerking: