Pagina's

2011-11-25

88 warm pallet ebay!

De laatste tijd ben ik nogal verslaafd geraakt aan het bestellen op Ebay.
Het is gewoon zo verleidelijk want alles is zo goedkoop!Al mijn gekochte Ebay spullen komen nog online, maar ik heb nu alvast een artikel over het 88 warm pallet die ik op ebay heb gekocht.



Toen het pallet in de brievenbus lag, was ik eerst erg nieuwsgierig of het nog wel heel was.
Want het heeft een flinke reis achter de rug vanuit Hongkong!
Het pallet was verpakt in een zwarte doos en achterop stonden de ingrediënten van de oogschaduw's. Altijd handig als je allergisch bent voor een bepaald middel of stof.
Ik maakte hem open en ik keek als eerst naar de oogschaduw'sdie waren nog heel, alleen het spiegeltje daarin tegen was doormidden gebroken. Ik heb het weer gemaakt en het zit weer prima vast hihi:)
De kleuren zijn super mooi en goed gepigmenteerd. Voor dat geld 8 euro! Had ik het niet verwacht'.
Het enige puntje is dat je er wel echt een goede oogschaduw bassis onder moet dragen. Want anders gaat hij heel snel in de lijntjes van je ogen zitten.
Binnenkort een paar looks met dit veelbelovende pallet.

xoxo Lente

1 opmerking:

Naam:
Opmerking: