Pagina's

2011-09-05

Nina Ricci L' Air Du Temps

Ik heb gisteren het Nina Ricci geurtje gekocht.
Soms loop ik gewoon tegen lekkere geurtjes aan.
Toen ik het doosje zag was ik eigenlijk al een beetje verkocht want wat is het een schattig doosje!



Toen ik hem openmaakte vond ik de fles echt super mooi!
Op de dop zitten twee zwanen ( of vogels) die elkaar omhelzen.

De fles is redelijk groot maar door de draai die erin zit valt de inhoud ook wel weer mee er zit namelijk 100 ml in de fles.
Er zit een soort van kleuren opbouw in het glas van blauw naar wit naar geel naar oranje naar roze.
Het flesje is echt verschrikkelijk mooi en luxe.
Maar hoe zit het met de parfum zelf?

De orginele Nina Ricci vind  ik eigenlijk altijd wel een lekker geurtje.
En ik dacht ook dat ik de orginele kocht maar dat bleek dus niet zo te zijn...
Hij ruikt wel naar de orginele maar toch een tikkie anders.
Ik moest even goed ruiken maar eigenlijk is dit geurtje ook gewoon weer heerlijk.
Het is een beetje een bloemig ,kruidig geurtje en het kan eigenlijk in alle seizoenen.
Het is trouwens wel een limitededition dus hij zal niet heel lang in de schappen liggen.
Kortom het geurtje is geweldig..

Prijs : 70 euro
Product: 9
Verpakking: 9.8

xoxo Lente

3 opmerkingen:

  1. Ik wil de nieuwe van Caroline Herrera, ik denk dat die heel anders is dan deze.. Ik zal hem eens ruiken als ik bij een parfumerie ben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die is wast wel heel anders..
    Zeg je het dan even als het een lekker geurtje is ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke blog!
    zullen we elkaar volgen?
    www.thefashion-factory.blogspot.com
    x rozemarijn

    BeantwoordenVerwijderen

Naam:
Opmerking: