Pagina's

2011-09-27

Drukdrukdruk

Sorry sorry sorry, dat we al een week of twee niet meer hebben gepost ... School is weer begonnen en je snapt het al alles komt weer lekker druk op je af. Toetsen, huiswerk en projecten je hebt altijd wel iets te doen als de school weer begint en in mijn geval is dit heeelveeel... De meeste van jullie zullen het ook weer net zo druk hebben als ik maar je vergeet na de zomervakantie gewoon helemaal hoe het was om elke dag naar school te gaan, toetsen te krijgen en huiswerk te maken. Toen school weer begon was dat dus ook echt weer even een shockkk:p Maar ik beloof dat er gewoon weer revieuws online gaan komen. Want ik heb geshopt in Amsterdam en op ebay. Er liggen weer een aantal leuke looks klaar en mijn kamer heeft een make-over gehad! Dus die moet ook weer gepost worden. Er komen weer leuke dingen aan so follow us. Xoxo lente

4 opmerkingen:

  1. Succes met school! Iedereen heeft het wel een druk ! ;)

    Ik volg je trouwens, volg je me terug? <3
    xoxo

    http://Believe-in-your-own-dreams.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben benieuwd naar wat je geshopt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog zullen we elkaar volgen?
    ik volg je vanaf nu

    xxx danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Naam:
Opmerking: