Pagina's

2011-12-08

Kerst!

Het is weer bijna kerst.
En de Winter staat weer voor de deur en ik moet je eerlijk zeggen ik hou er echt van!
Vooral als er ook nog even een pak sneeuw komt te liggen, dat maakt de sfeer echt af.



Vandaag leek het mij leuk om te laten zien hoe wij de kerstboom hebben thuis hebben versierd.
We hebben dit jaar voor twee iets kleinere bomen gekozen, er staat er nog maar eentje want morgen wordt de volgende pas opgetuigd. Ik zal jullie vertellen wat er in de boom zit en waar ik het vandaan heb.

                                    Dit is onze boom in het geheel er komt er nog eentje naast.
            Het is echt een winterboom met een natuurlijke stijl van takken dennenaalden en hout
            en een aantal witte kerstslingers.
                                                                           

haha sorry, ik kreeg de foto niet recht.
We hebben hout gebruikt en kersttakken
Met grote witte uilen.
Het lijkt net of ze je de hele tijd aankijken, als je tv aan het kijken bent.

Alle spullen hebben wij bij de Intratuin gehaald.
De Intratuin heeft een groot arssortiment aan kerst spullen.
Je kan erg echt helemaal los gaan als je nieuwe dingen wil kopen voor in je kerstboom.
Wij hebben de spullen vorig jaar gekocht  dus ik weet niet of ze nog te koop zijn.
Maar je kan altijd even kijken.

xoxo Lente





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Naam:
Opmerking: