Pagina's

2011-12-05

Durf

Vandaag een keer een ander onderwerp dan waar ik het altijd over heb. Durf, dat is een heel breed onderwerp maar ik pak er een klein stukje uit. Vroeger op school droeg ik altijd wel andere kleding ik zag er niet echt 'standaard' uit. Vroeger vond ik de coolcat helemaal geweldig, maar mijn moeder vond dat niks en aangezien toen ik klein was mijn moeder wel bepaalde wat ik droeg waren dat nooit de roze glitter dingetjes van de coolcat. Achteraf ben ik haar natuurlijk wel dankbaar, want dingen die ik vroeger mooi vond vind ik nu echt zo lelijk. Het was ook niet zo dat ik niks durfde en niet op wilde vallen maar doordat ik vroeger door een paar stomme meiden wel eens gepest ben. Voelde ik mijzelf soms wel onzeker, Dat was vervelend want ik was/ben juist iemand die graag op een postitieve manier opvald ik vind presenteren en acteren helemaal geweldig. Dat is wel grappig want als je nu aan mijn vriendinnen vraagt of ik onzeker ben dan zeggen ze heel hard Nee dat past niet bij mij, zo ben ik niet meer nu.. Toen ik verhuisde kwam ik op een andere school en ging het veel beter. In groep zeven en acht droeg ik steeds meer apparte dingen.Ik droeg gewoon wat ik zelf leuk vond. En sinds groep zeven ben ik steeds meer geinterreseerd geraakt in mode. Ik begon tijdschriften te kopen mode collage's te maken mode shows te kijken. Trends te volgen, maar natuurlijk niet de trends die iedereen standaard draagt zoals dat ineens de hele school in adidas jasjes liep. Maar ik volg natuurlijk niet alle trends, die op mijn pad komen maar alleen die ik leuk vind en die appart zijn. Ik hou van simpele witte bloesjes die ik in mijn spijkerbroek doe met een mooie riem. Mooie colbertje's, gaafe grote sieraden die echt opvallen, grote ringen opvallende kettingen. Mijn nagels moeten natuurlijk ook bij mijn kleding passen! Leuke nailart dat is natuurlijk ook geweldig. Als ik een complimentje krijg over mijn kleding, nagels of haar vind ik dat ook super leuk! Dat kan echt sirieus je hele dag weer goed maken door dat ene complimentje. Toen ik dat door had, ben ik meer complimentjes gaan geven, natuurlijk wel gemeende complimentjes niet omdat ik een compliment moet geven. Maar gewoon omdat ik het echt mooi of leuk vond. Mensen op straat kunnen mij ook heel erg inspireren en op ideën brengen. Als ik op de fiets zit naar school, fietsen mensen voor mij en dan kijk ik altijd wat ze dragen, wat ik leuk vind en wat ik heel anders zou doen. Maar het kan soms ook heel plotseling komen dan zit ik in de klas met een donut elastiek te spelen en dan krijg ik ineens allemaal ideën hoe je dat in de mouwen van een kleding stuk zou kunnen verwerken, heel raar maar dat heb ik best vaak. Ik zie nu pas dat dit 'durf' onderwerp ook over hele andere dingen ging :) Maar ik hoop dat jullie het leuk vonden! Heb jij ook een mooi appart verhaal mail mij het dan naar winkwinkfashion@hotmail.com en misschien komt jou verhaal online te staan! Xoxo Lente

1 opmerking:

Naam:
Opmerking: